Nieuws
Van Ekris levert bijdrage aan Welzorg met de nieuwe Toyota Yaris

Als vele jaren is Hanno Zaal een fervent Toyota rijder en trouwe klant bij Toyota van Ekris Mijdrecht. Zijn ruim 14 jaar oude Starlet stond op de nominatie om ingeruild te worden voor weer een nieuwe Toyota. Door de lichamelijke beperking van Hanno (zie kader) dienen enige aanpassingen aan de auto uitgevoerd te worden, aldus Harry van Ekris, directeur van Van Ekris Mijdrecht. Gezocht werd naar een oplossing.
Die werd gevonden in de samenwerking met Welzorg. Welzorg, onderdeel van de Louwman Groep, is gespecialiseerd in advies, verkoop, service, aanpassing en verhuur van (revalidatie)hulpmiddelen voor ouderen en mensen met een beperking.
De bijdrage van Van Ekris werd een aanzienlijk geldbedrag. Dit werd mede mogelijk gemaakt door een prestigieuze prijs, (Toyota Ichiban European Customer Satisfaction Award) die dankzij haar medewerkers gewonnen werd.
Ichiban’ is een Japans woord. Het is ontleend aan ‘Okyakusama Ichiban’, dat ‘customer first’ betekent: de klant staat dus voorop. ‘Ichiban’ betekent ‘eerste’ of ‘nummer 1’. De runner-up prijs is voor die dealers die in één jaar de grootste procentuele stijging hebben doorgemaakt. En op die manier hun inspanningen op het gebied van klanttevredenheid gehonoreerd zien worden.Toyota van Ekris in Mijdrecht is de runner up van de ‘Toyota Ichiban European Customer Satisfaction Award’, een prestigieuze klanttevredenheidsprijs van Toyota Motor Europe. Het is juist deze combinatie die de Ichiban bijzonder maakt. Winnende dealers weten klantgerichtheid en klanttevredenheid te combineren met een goede prestatie op het gebied van marktaandeel.
Tevens bestaat Van Ekris 100 jaar. Bij Koninklijk besluit zal zij zich binnenkort Hofleverancier mogen noemen.
« terug naar het overzicht