OPEN (8:00 tot 18:00)

Nieuws

Toyota van Ekris is runner up ‘Toyota Ichiban European Customer Satisfaction Award 2010’

Toyota van Ekris is runner up ‘Toyota Ichiban European Customer Satisfaction Award 2010’ 20-06-2011

Toyota van Ekris is runner up ‘Toyota Ichiban European Customer Satisfaction Award 2010’

Toyota van Ekris in Mijdrecht is de runner up van de ‘Toyota Ichiban European Customer Satisfaction Award 2010’, een prestigieuze klanttevredenheidsprijs van Toyota Motor Europe. De Toyota dealer ontving woensdag 8 juni het bijbehorende certificaat uit handen van Pieter van der Velden, Algemeen Directeur bij de Nederlandse Toyota importeur Louwman & Parqui B.V.

Toyota van Ekris werd tijdens de feestelijke uitreiking van het ‘Ichiban-certificaat’ geprezen om zijn uitzonderlijke prestaties op het gebied van klantentevredenheid bij zowel sales als aftersales.
Pieter van der Velden: “De Ichiban Award is een formele erkenning van uitzonderlijke prestaties bij het uitdragen van de Customer First-filosofie van Toyota. We rekenen erop dat de Ichiban-dealers een voorbeeld zullen zijn én blijven als het gaat om het leveren van de beste ervaring aan onze klanten!” Toyota Van Ekris kreeg tevens van Toyota Europa een mooi bedrag om te besteden aan duurzaam ondernemen in de regio.

Ichiban
‘Ichiban’ is een Japans woord. Het is ontleend aan ‘Okyakusama Ichiban’, dat ‘customer first’ betekent: de klant staat dus voorop. ‘Ichiban’ betekent ‘eerste’ of ‘nummer 1’. De runner-up prijs is voor die dealers die in één jaar de grootste procentuele stijging hebben doorgemaakt. En op die manier hun inspanningen op het gebied van klanttevredenheid gehonoreerd zien worden.

(Op de foto van links naar rechts, Cas Kap general manager Toyota Nederland, Stefan, Ferry, Ruud en Harry van Ekris, Pieter van der Velden Directeur Toyota Nederland)

« terug naar het overzicht