Coronavirus Voor uw en onze veiligheid nemen wij verschillende maatregelen rondom onze dienstverlening Meer informatie

Maarssen: 0346-557000 | Mijdrecht: 0297-230350 | Alphen: 0172-571437 | GESLOTEN - morgen open vanaf: 8:00 uur

Nieuws

Wat doen wij tegen Corona?

12-03-2020

Helaas ook wij ontkomen er niet aan” Corona maatregelen”.  Uiteraard volgen wij ook de richtlijnen van het R.I.V.M. op alle punten. Daarnaast nemen wij onze eigen extra maatregelen.

Algemeen:

  • Alle afspraken die staan, voor alle afdelingen,  blijven wij gewoon nakomen. Mocht er om wat voor reden dan ook iets tussen komen nemen wij contact met u op. Indien u zelf niet kunt wilt u ons dit dan melden we kunnen dan meteen een nieuwe afspraak maken.
  • Aan de receptie blijven wij op gepaste afstand van elkaar (1.5 tot 2 meter)
  • Wij maken geen proefritten samen met u als klant in deze periode (werkplaats en verkoop) Of op gepaste afstand.
  • Haal en breng service (u als klant) hebben wij tot nader order geschrapt of als het lukt op gepaste afstand.
  • Als u een betaling doet per voorkeur met pin liever geen contanten.
  • Als u de auto brengt wilt u dan de sleutel op de balie leggen.
  • Het verrijden van auto’s wordt door al onze medewerkers gedaan met handschoenen (wegwerp) als u uw auto ophaalt is uw stuur en pook niet met blote handen door ons aangeraakt!
  • Na gebruik van vervangend vervoer ‘ontsmetten” wij de auto na ontvangst.
  • Afleveren van uw auto doen we gewoon alleen voorkomen wij dat er ‘samen” in de auto gezeten wordt hier passen we onze “afleverprocedure” iets op aan !
  • Koffie, thee, water serveren wij in  kartonnen bekertjes i.p.v. het kopje welke u gewend bent.
  • Wij “ontsmetten” de wachttafels, balie, deurgrepen van de auto’s in de showroom, kortom alles waar handen aankomen een aantal keer per dag.
  • Voelt u zich ziek of heeft verkoudheid / koorts klachten, blijf dan thuis. Ook als in uw gezin iemand ziek is. 

Werkplaats:

Zonder tegenbericht, zullen alle afspraken gewoon doorgaan. Indien een afspraak om onvoorziene redenen niet door kan gaan, dan nemen wij contact met u op. Wel, verzoeken wij u om afspraken zo veel mogelijk telefonisch te maken. U kunt ook gemakkelijk een onderhoudsafspraak inplannen via ons online planbord: https://www.vanekris.nl/service/werkplaatsafspraak 

Let op bij dat wachtafspraken zeer beperkt mogelijk zijn i.v.m. het maximaal aantal klanten van 3 personen in de showroom. (maatregel regering) Daarnaast verzoeken wij om voor Bluetooth, Toyota Connect of navigatie vragen een afspraak te maken. Onze monteur kan helaas niet ter plekken met u meekijken. 

Zaterdag werkplaats gesloten

Helaas hebben wij er voor gekozen om tot na de zomer vakantie de werkplaatsen in Maarssen en Mijdrecht te sluiten voor service. (In Alhpen is deze altijd al gesloten) Juist voor onze vaste klanten is dit vervelend gezien de wasplaats ook niet gebruikt kan worden. Ook wij missen deze gezelligheid. I.v.m. schoonmaak houden wij het voor onze monteurs extra schoon en voorkomen wij zo verspreiding van het virus. 

Verkoop:

Heeft u interesse in een nieuwe of tweedehands auto? Wij staan voor u klaar. Ook kunnen wij u van extra beeld- en videomateriaal voorzien, mocht u interesse hebben in een voertuig.

 

Proefrit maken:

Geen probleem. Op het moment dat u bij ons komt en wilt proefrijden zorgen wij dat de auto op de contact punten zoals stuur, dashboard, versnelling, deurgrepen etc. schoongemaakt is. Tevens bieden wij u plastic (weggooi) handschoenen aan als u dat wilt. 

 

Aflevering auto:

Onze verkoop staat klaar om uw auto af te leveren. Deze afspraak heeft u al gemaakt met de adviseur. Toch zijn er een paar zaken die wij anders doen om spreiding van het virus te voorkomen. 

  • Aflevering doen wij iets anders. Onze bureau's zijn voorzien van een mooi afscheidingsscherm.  
  • De adviseur zal geen uitleg geven in de auto maar buiten. Dit doen wij op ons parkeerterrein. Als er echt meer details in de auto besproken moeten worden verwijzen wij op dit moment naar de online handleidingen en of vragen wij om op een later moment terug te komen. Het kan ook zijn dat hij het op gepaste afstand binnen in de auto doet.
  • Inruil auto? Deze nemen wij gewoon in maar de adviseur doet dit met extra maatregelen

 

Wij werken in een zogenaamd warm nest dit is ook de relatie die we met onze klanten hebben en het is lastig om “afstandelijker” te zijn dus wij hebben uw hulp ook hard nodig laten we allen scherp zijn !

We blijven gewoon hetzelfde echter kan het wat onpersoonlijker overkomen dan u van ons gewend bent wij vragen hiervoor uw begrip.

Mocht het R.I.V.M aanpassingen/aanvullingen uitvaardigen dan passen wij dit onmiddellijk aan.

Dank voor uw begrip en wees welkom.

Categorie: Van Ekris nieuws
« terug naar het overzicht